Nytt nytt nytt!

Efter ca 1 års uppehåll e jag tillbaka igen!
En del har tjatat på mig om att börja blogga igen men det är inte den enda anledningen till varför jag börjar igen utan jag har faktist saknat att skriva av mig lite om dagarna! sen att jag inte fått rummen ur röven på ett år e ju en annan fema , haha. Men nu lovar jag att försöka uppdatera så mycket jag kan! Bloggen kommer ju såklart mest handla om mitt liv och vad jag gör om dagarna, jag vet att en del tycker det e skittråkigt men man måste ju börja någonstans ellerhur? Men jag hoppas verkligen att jag får tillbaka dem läsare jag hade sist och kanske fler, vem vet ? Vi får se hur allt går. sen kan jag också säga att min blogg ej är klar och ska ej se ut såhär, men ni får stå ut! haha

/ mikkis

Kommentarer
Postat av: jennifer

längtat tills du ska börja blogg igen! :D

2010-12-19 @ 13:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0