Löshår

Dem senaste dagarna har jag haft fullt upp, daisy är sjövild och när hon ej sover så kan jag lova att det är full rulle. jag har iallafall fått tid till att beställa hem nytt löshår. innan köpte jag i malmö vilket jag tyckte var jätte bra men just nu har jag ingen möjlighet att ta mit dit så fick beställa istället. jag tvekade på om jag skulle beställa på rapunzel eller inte. man får så otroligt lite hår när man beställer där, i och med att jag alltid har dubbel uppsättning i håret så betyder det att jag måste köpa ca 3 uppsättningar för att få samma tjocklek på håret. Till sist så hittade jag en annan sida med sjukt bra priser så klickade hem två packet där ifrån. hoppas nu håret är bra.

Håret är köpt på www.beautynet.se

Kommentarer
Postat av: Donnie Senkal

Hej Mikaela,



Såg ditt inlägg om att du beställt hår ifrån oss. Det gjorde mig glad. Hoppas verkligen du gillar håret, vi har fått otroligt bra respons på det och många verkligen älskar det.



Maila mig gärna om vad du tycker, det är viktigt för oss.



Mvh/



Donnie Senkal, Hair Fashion - Sweden

www.beautynet.se

2010-11-04 @ 13:47:45
URL: http://www.beautynet.se
Postat av: Tess

Skepp o'hoy!



Jag följer din blogg på bloglovin , vill du följa min? :)



kram!

2011-08-17 @ 17:07:13
URL: http://tessolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0